دختر بچه ها با پوشیدن یک لباس عروس بچه گانه تبدیل به یک پرنسس زیبای کوچکی می شوند که نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کنند. هر دختری رویای عروس شدن را در ذهن پرورش می دهد. در هر مجلس عروسی دختر خانوم ها از پوشیدن لباس عروس بچه گانه لذت می برند. این پوشش برای دختر بچه ها  زمانی جلوه و زیبایی بیشتری را به مجلس می دهد که نقش ساقدوش کوچک عروس را داشته باشند. از آنجا که پسر بچه ها نیز دوست دارند با پوشش کت و شلوار موقر و سنگین به نظر بیایند، به همراه دختر بچه های لباس عروس پوش در جشن ترکیب مناسبی را برای جشن عروسی به وجود می آورند. این ساقدوش های کوچک  به جشن  زیبایی خاصی می دهد.

مدل لباس عروس  فانتزی پرنسسی و پف دار بهترین مدل ها برای لباس عروس بچگانه به حساب می آید. دختر بچه ها دوست دارند لباس عروسشان دامن های پف و پرچین داشته باشد، تا بیشتر حس عروس بودن داشته باشند.

نکات مهم در خرید لباس عروس بچه گانه

قبل از خرید لباس عروس بچه گانه دختر خود را با این نوع لباس آشنا کنید. از طرف دیگر روش های تمیز نگهداشتن و حمل آن را نیز به او آموزش دهید. چون پف است و از پارچه هایی با متراژ بالا درست شده،  ممکن است به تن داشتن آن برای کودکان کمی سنگین باشد.

  • موقع خرید  لباس عروس بچه گانه دقت داشته باشید لباس را تنگ نخرید، لباس تنگ بچه گانه موجب می شود که در جشن حس خوبی نداشته باشند و از پوشیدن لباس به مدت زیاد خسته شوند و آن را عوض کنند.
  • لباس عروس بچه گانه باید سبک و راحت باشد، اگر قصد دوخت آن را دارید حداقل دو هفته جلوتر آن را بدوزید تا کاملا از ایراد آن آگاهی داشته باشید و رفع کنید. ممکن است لازم باشد دختربچه شما آن را امتحان کند و نحوه راه رفتن و موارد دیگر را به او آموزش دهید.
  • وقتی چندین جشن پیش رو دارید در انتخاب لباس عروس بچه به قدر کافی حساسیت به خرج دهید به این ترتیب در هزینه صرفه جویی می کنید. در صورتی که قرار است از این لباس برای 2 سال یا بیشتر استفاده شود بهتر است لباس را اندکی بزرگتر بخرید چون کودکان در حال رشدند و ممکن است لباس سریع برایش کوچک شود. یا لباس عروسی بخرید که قابلیت تنظیم داشته باشد.
  • لباس عروسی که برای  بچه های دو ساله دوخته می شود با لباس عروس  کودکان 5 تا 7  ساله  و حتی  10 ساله تفاوت هایی دارد، ممکن است این تفاوت در استایل، مدل و … باشد.
  • اگر دوست ندارید کودک شما لباس عروس بپوشد از ست های زیبا و جذابی کمک بگیرید که استایل خوبی را برای فرزندتان ایجاد کند. ست های متنوع و زیبایی برای دختر بچه ها در بازار وجود دارد که میتواند دختر بچه ها   را به عروسک های خواستنی تبدیل نماید.
  • در صورت تمایل برای خرید لباس عروس کودک زیر یک سال سعی کنید دامن آن روی زانوی کودک را بپوشاند تا در اثر اصطکاک کف با زانو،  پاهای کودک آسیب نبیند، یا اینکه ساپورت های مخصوص کودک را به پایش بکنید. در این صورت وقتی کودک زیر یک سال شما چهار دست و پا می رود از ناحیه ی زانو دچار آسیب نخواهد شد.

لباس های مجلسی کودکانه تنوع زیادی دارند، مثل سارافون های مجلسی با جنس های مختلف یا ست تاپ و شلوارک جین و …

گاهی می توانید یک دست لباس مجلسی شیک و راحت برای کودک تهیه کنید و تل های تور دار یا تاج های کوچک را بر سر او قرار دهید، در این صورت استایل جذابی ایجاد می کنید. اگر دختر شما می تواند لباس خود را بپوشد و در بیاورد، لباس هایی را انتخاب کنید که به راحتی و بدون کمک بتواند آن را بپوشد یا تعویض نماید.

 یکدست لباسی که دامن پر چینی دارد به همراه یک هد گلدار  می تواند ترکیب دلخواه و مناسبی برای فرزند شما باشد.

برای کودکان کم سن تر لباس عروسی از جنس تور مناسب تر خواهد بود چون سبک تر و زیباتر است..

در انتخاب رنگ بندی لباس کودکان نیز دقت کافی به خرج دهید استفاده از اکسسوری های ریز، جذاب و فانتزی مثل گردنبند مروارید نیز برای دختر بچه ها  مناسب است.

مدل های مختلف و شیک تاپ و دامن دخترانه

تاپ و شلوارک یا تاپ و دامن کوتاه از راحت ترین انواع لباس دختر بچه ها است. این نوع لباس مخصوص  فصول گرم سال می باشد.

در انتخاب لباس های مجلسی کودکان به شکل ظاهری فرزندتان دقت نمایید. مدل  لباس های بچه گانه و علی الخصوص دخترانه از تنوع بالایی برخوردار است. پس یک انتخاب خوب لباس مجلسی کودک می تواند ظاهر متفاوت و خاصی را به کودک شما بدهد.

مدل های تاپ شلوارک بچه گانه تنوع زیادی دارد اما در دو دسته ی بزرگتر مجلسی و اسپرت دسته بندی می شوند.

بهتر است تاپ شلوارک بچگانه دارای  طرح های فانتزی با رنگ های روشن باشد در این صورت شیک پوشی و جذابیت کودک شما بیشتر مشخص می شود. 

مدل های اسپرت کودکانه معمولا طوری طراحی و دوخته می شوند که کودکان در آن ها احساس راحتی بیشتری داشته باشند. در مجالس و جشن ها بهتر است برای کودکان خود یک دست لباس اسپرت مجلسی در کیف بگذارید.  در صورت کثیف شدن لباس مجلسی کودک در جشن به راحتی تعویض لباس را انجام دهید. گاهی ممکن است در جشن بچه ها با لباس مجلسی خود حس خوبی نداشته باشند و خودشان بهانه تعویض لباس را بگیرند پس لازم است مادر یک دست لباس اسپرت مجلسی برای کودکش همواره در کیف بگذارد.

دختر بچه ها معمولا از پوشیدن دامن های کوتاه و پرچین لذت می برند. از سوی دیگر پوشیدن دامن کوتاهی که با تاپ آن ست و متناسب باشد استایل زیبایی را به دختر بچه ها می دهد. که در این صورت ممکن است استایل لباس با دامن  بسیار جذاب تر از همان لباس با شلوار باشد. در انتخاب نوع و مدل لباس مجلسی به میزان فعالیت های کودکان خود نیز توجه داشته باشید اگر کودک بسیار فعال و بازیگوشی دارید سعی کنید لباس راحت تری برای او انتخاب کنید.

منابع:

https://www.amazon.com/Childs-Ball-Gown/s?k=Child%27s+Ball+Gown

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
1 (1 رای)

پاسخی را بگذارید