شومیز بچه گانه یکی از زیباترین و پرکاربردترین لباس‌های دخترانه است که استایل خاص و زیبایی به بچه‌های خردسال می‌دهد. خوشبختانه تنوع طرح و رنگ آن به قدری زیاد است که تمام سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد. اگر نمی‌دانید که برای استایل مجلسی و یا اسپرت کودک‌تان چی بخرید که هم شما دوستش داشته باشید هم دخترتان، ما به شما خرید شومیز را پیشنهاد می‌دهیم چون نه تنها لباس راحتی ست بلکه به سادگی با شلوار، دامن و شلوارک ست می‌شود. استفاده از شومیز هیچ محدودیت سنی ندارد و از نوزادی تا کهنسالی می‌توان از انواع آن استفاده کرد. در این مقاله قصد داریم که انواع شومیز بچه گانه را از لحاظ مدل و جنس پارچه بررسی کنیم.

انواع مدل شومیز بچه گانه

رنگ و مدل شومیز بچه گانه اگر به درستی انتخاب شود ظاهر فوق العاده جذابی به بچه‌ها می‌دهد. رنگ‌های تیره و گرفته مناسب کودکان نیست و هیچ جذابیتی برای آنها ندارد. رنگ شومیز بهتر است که شاد و روشن باشد تا اثر مثبت بر روی روحیه کودکان داشته باشد. در ادامه انواع مدل شومیزهای بچه گانه را بررسی می‌کنیم.

  1. شومیز دخترانه طرح‌دار

شومیزهای طرح‌دار تنوع زیادی دارند که می‌توانید طرح آن را مطابق با سلیقه کودکتان انتخاب کنید. پارچه‌های طرح‌دار، بچه‌ها را چاقتر نشان می‌دهند، پس اگر بچه شما کمی لاغر است برای آنکه تو پرتر دیده شود حتماً از شومیزهای طرح‌دار استفاده کنید و آن را با یک دامن و یا شلوار ساده ست کنید تا استایل شیک و زیبایی داشته باشد.

  • شومیز دخترانه با یقه آف شولدرز

شومیز با یقه آف شولدرز بسیار زیبا و جذاب است و مناسب کودکانیست که بالا تنه پهن و بزرگی دارند چون ظاهر منحصر به فردی به آنها می‌دهد. اگر قصد تهیه شومیز بچه گانه مجلسی را دارید این مدل یکی از بهترین انتخاب‌هاست.

  • شومیز دخترانه گلدوزی شده

گلدوزی بر روی پارچه، جذابیت شومیز را بیشتر و بیشتر می‌کند. گلدوزی به شومیزهای کاملاً ساده روح می‌بخشد. طرح و نقش گلدوزی می‌تواند بچه‌ها را مجذوب لباس کند و در آن احساس خوب و خوشحالی داشته باشند.

  • شومیز نامتقارن بچه گانه

عدم تقارن یکی از زیباترین طرح‌های 2020 برای دوخت انواع لباس مجلسی ست. این طرح در دوخت انواع شومیزهای بچه‌گانه، دخترانه و زنانه نیز به کار برده شده است. شومیز نامتقارن به شومیزهایی گفته می‌شود که یک سمت لباس با سمت دیگر آن ناهماهنگ باشد مثلاً سمت چپ لباس با سمت راست لباس از لحاظ رنگ، جنس پارچه و یا طرح متفاوت باشد. یکی از زیباترین مدل‌های نامتقارن مدل یقه رومی یا تک آستین است که شومیزهای این مدل استایل جذاب و منحصر به فردی به کودکان می‌دهد. 

  • شومیز جلو کوتاه پشت بلند بچه گانه

اگر می‌خواهید که دختر شما استایل فانتزی و خاصی داشته باشید می‌توانید از شومیزهای پشت بلند جلو کوتاه استفاده کنید و آن را با یک شلوار دمپا گشاد و یا شلوارک کوتاه ست کنید. این ست زیبا استایل فوق العاده خاص و دیدنی را به کودک شما می‌دهد.

  • شومیز راه دار بچه گانه

شومیز راه دار از جذاب‌ترین مدل شومیزهای بچه گانه است که به بهتر دیده شدن اندام بچه‌ها کمک می‌کند. اگر خطوط به صورت عمودی باشد بچه بلندتر دیده می‌شود و اگر به صورت افقی باشد بچه چاق‌تر دیده می‌شود. پس پیشنهاد می‌کنیم که عمودی و یا افقی بودن خطوط شومیز را متناسب با اندام دخترتان انتخاب کنید.

انواع مدل شومیز بچه گانه

شومیزها علاوه بر طرح و رنگ متفاوت، جنس‌های مختلفی هم دارند. شومیز بچه گانه حریر، نخی، تور و مخمل از جمله پرطرفدارترین جنس‌ها هستند چون خیلی نرم، لطیف و سبک هستند. در ادامه انواع جنس پارچه شومیز بچه گانه را بررسی می‌کنیم.

  1. شومیز بچه گانه حریر

همانطور که می‌دانید جنس پارچه شومیز باید نرم و لطیف باشد تا بچه در آن احساس خوشایندی داشته باشد. حریر یکی از لطیف‌ترین، نر‌م‌ترین و سبک‌ترین پارچه‌هاییست که برای طراحی و دوخت شومیز به کار می‌رود. حریر علاوه بر بافت نرم، طرح و رنگ‌های متنوع و متفاوتی هم دارد که هر یک جلوه و زیبایی خاص خود را دارد. حریر به راحتی با پارچه‌های دیگر مثل تور و ساتن ست می‌شود و شما نگرانی بابت این موضوع ندارید.

  • شومیز تور بچه گانه

شومیز تور از دیگر شومیزهای مجلسی است که باید در انتخاب جنس آن دقت کنید. برخی از پارچه‌های تور زبر هستند و بچه‌ها نمی‌توانند زبری آن را تحمل کنند. بنابراین در هنگام خرید حتماً جنس شومیز را لمس کنید و اگر نرم بود آن را انتخاب کنید. تور استایل کاملاً دخترانه‌ای به کودک شما می‌دهد.

  • شومیز نخی بچه گانه

شومیزهای نخی از پرطرفدارترین شومیزها در فصل تابستان است چون بسیار سبک و خنک است. طرح و رنگ‌های این جنس پارچه بسیار جذاب و شیک است. شومیزهای ساده نخی برای استفاده در منزل هم مناسب هستند. تنها عیبی که می‌توان برای این جنس شومیزها نام برد چروک شدن آن است اما بزرگترین مزیت آن این است که بافت پارچه در شست و شو هیچ آسیبی نمی‌بیند.

  • شومیز مخمل بچه گانه

همانطور که می‌دانید نیمی از زیبایی شومیز به جنس پارچه آن بستگی دارد و مخمل یکی از زیباترین پارچه‌هاست. مخمل بافت ضخیم اما نرمی دارد و برای فصول سرد سال بسیار مناسب است. مخمل طرح‌دار این روزها ترند شده و در اکثر لباس‌های زمستانی استفاده می‌شود. پس به شما مادران عزیزی که می‌خواهید دخترتان استایل منحصر به فردی داشته باشد، توصیه می‌کنیم که از انتخاب شومیز مخمل در زمستان غافل نشوید. 

  1. شومیز جین بچه گانه

اگر می‌خواهید دخترتان استایل اسپرت و زیبایی داشته باشد می‌توانید از بلوز و یا شومیزهای جین استفاده کنید. همانطور که می‌دانید کار ست کردن شومیز جین راحت است چون با انواع و اقسام پارچه‌ها مثل تور، کرپ و شانتون هماهنگ است. شما حتی می‌توانید خانوادگی با بلوز و شومیزهای جین ست بزنید و عکس‌های یادگیری بگیرید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
3.41 (17 رای)

پاسخی را بگذارید